RELAȚII CU PRESA ȘI STCB
1.Relaţii cu presa: persoană desemnată, date de contact
2.Comunicat/informare/invitație de presî;
3.Prezentări/comunicări diverse;
4.Formular acreditare;
5.Dosar de presă;
6.Discursuri și declarații de presă;
7.Drepturi la replică;
8.Raspunsuri la solicitarile de presă;
9.Interviuri solicitate de presă;
10.Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
11.Modalitatea de contestarea deciziei si modele de formulare in acest sens, conform anexelor normelor de aplicare;
12.Lista cuprinzand documentele de interes public produse si gestionate de catre institutie;
13.Rapoarte anuale de aplicare a Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
14.Raport de activitate anual în conformitate cu art. 5 alin (3) din Legea 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
15.Buletin informativ al informatiilor de interes public;
16.Cerere informatii de gospodarirea apelor (conf. OM 1012/2005 );
17.Formular tip pentru reclamatie administrativ-raspuns negativ ( Legea 544/2001);
18.Formular tip pentru reclamatie administrativa-neprimire informatii in termen legal ( Legea 544/2001);
19.Registrul solicitărilor in baza Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
20.Corespondență internă și externă;
21.Materiale de diseminare către public;
22.Protocoale de colaborare;
23.Procese Verbale ședințe Comitet de Bazin;
24.Lista membrilor Comitetului de Bazin Olt;
25.Invitații sedință Comitet de Bazin.
RESURSE UMANE ȘI RELAȚII PUBLICE
1.Declarații de avere și declarații de interese;
2.Organigramele ABA Olt și SGA-uri;
3.Cariera:Organizarea concursurilor (anunțuri posturi scoase la concura), examenelor de promovare, anunt rezultate concurs (publicare anunțuri);
4.Decizie constituire comisie examinare;
5.Corespondență internă și externă;
6.Fișa postului;
7.Regulament de organizare şi funcţionare;
8.Regulament Intern;
9.Petiţii: adresă de e-mail pentru transmiterea electronică a petiţiilor;
10.Registru petiții;
11.Adrese de informare a petenților (de răspuns /de redirecționare);
12.Contract colectiv de muncă;
13.Stat de funcții (ABA, SGA);
14.Stat de personal (ABA, SGA);
15.Registru general de evidență a salariaților;
16.Decizie încetare CIM;
17.Foaie colectivă de prezență;
18.Cerere de concediu;
19.Rechemare din concediu;
20.Program de formare profesională formală și non-formală;
21.Realizare Program de formare profesională formală și non-formală;
22.Fișă lichidare.
SISTEM INTEGRAT DE MAMAGEMENT ȘI AUDIT
1.Manualul Sistemului de management integrat al calității, mediului, sănătății și securității ocupaționale;
2.Politica în domeniul calității, mediului, sănătății și securității ocupaționale;
3.Declarația de aderare la Strategia Natională Anticoruptie 2021-2025 si a documentelor aferente acestora;
4.Certificat Sistemul de management al calității SR EN ISO 9001;
5.Certificat Sistemul de Management de Mediu SR EN ISO 14001;
6.Certificat Sistemul de Management al sănătății și securității ocupaționale SR ISO 45001;
7.Raport de audit;
8.Lista procedurilor în vigoare;
9.Lista înregistrărilor;
10.Raportare anuală SCIM;
11.Politica generală privind confidențialitatea datelor cu caracter personal;
12.Corespondență internă și externă.
INSPECȚIA BAZINALĂ A APELOR
1.Registru de corespondență;
2.Lista obiectivelor controlate;
3.Registru controale;
4.Notă de constatare, Proces Verbal de constatare, Proces Verbal de Constatare și Sancționare a Contravențiilor;
5.Adrese redirecționare petiții către SGA-uri;
6.Adresă răspuns petiții;
7.Raport anual al activității de inspecție;
8.Program de activitate anual privind inspecția apelor;
9.Centralizator Plan de activitate (trimestrial și anual);
10.Centralizator sancțiuni aplicate (lunar, trimestrial și anual);
11.Centralizator balastiere (albie și terasă) și SSP (anual);
12.Centralizator acumulări și baraje din categoria de importanță C și D (anual);
13.Centralizator iazuri de decantare/depozite de deșeuri/halde de steril (anual);
14.Centralizator folosințe IED privind emisiile industriale (anual);
15.Centralizator stații de epurare și alimentări cu apă (anual);
16.Centralizator salubrizări (anual);
17.Legitimații speciale de control.
MANAGEMENT EUROPEAN INTEGRAT-RESURSE DE APĂ
1.Planul de Management al Bazinului Hidrografic Olt;
2.Planul de Management Actualizat al Bazinului Hidrografic Olt;
3.Lista documentelor de referință pentru implementarea directivelor europene în domeniul apelor;
4.Documentul privind problemele importante de gospodărire a apelor în bazinele/spațiile hidrografice din România (conform cerințelor art. 14 alin. (1) lit. b al DCA), publicat în decembrie 2007;
5.Documentul privind problemele importante de gospodărire a apelor în bazinele/spațiile hidrografice din România (conform cerințelor art. 14 alin. (1) lit. b al DCA), publicat în decembrie 2013;
6.Informații pentru public privind situația în B.H.Olt a apelor uzate urbane și a nămolului provenit din stațiile de epurare;
7.Raport privind stadiul realizării lucrărilor pentru epurarea apelor uzate urbane și a capacității în execuție și puse în funcțiune pentru aglomerări umane;
8.Stadiul implementării cerințelor Directivei 91/271/CEE privind epurarea apelor uzate urbane;
9.Registrul zonelor protejate;
10.Debite și niveluri zilnice înregistrate la principalele stații hidrometrice;
11.Informații privind evoluția cerinței și prelevărilor de apă-sursa Balanța Apei;
12.Sinteza Calității Apelor din B.H. Olt;
13.Registru cu debite afluente in principalele lacuri (datele pe o perioada de maxim 30 zile pot fi facute publice doar la cerere);
14.Aviz de gospodărire a apelor;
15.Aviz de gospodărire a apelor modificator;
16.Autorizație de gospodărire a apelor;
17.Autorizație de gospodărire a apelor modificator;
18.Aviz de amplasament;
19.Permis de traversare;
20.Transferul actelor de reglementare de la un beneficiar la alt beneficiar;
21.Lista avizelor de GA emise de ABA Olt;
22.Lista autorizațiilor de GA emise de ABA Olt;
23.Raport trimestrial și anual al actelor de reglementare emise și încasărilor aferente;
24.Rapoarte și lucrări de sinteză în legătură cu gospodărirea apelor.
LABORATORUL DE CALITATE A APEI
1.Corespondență externă:adrese, răspunsuri clienți externi, feed-back de la clienți externi;
2.Certificat de acreditare al Laboratorului de Calitate ABA Olt;
3.Documente asociate derulării procedurilor de achiziție publică a produselor și serviciilor aferente activității de laborator.
EXPLOATARE MENTENANȚĂ A ISNGA ȘI INVESTIȚII
1.Referate tehnice în vederea aprobării regulamentelor de exploatare pentru obiective hidrotehnice indiferent de deținător;
2.Referate tehnice în vederea aprobării prelungirii valabilității regulamentelor de exploatare pentru obiective hidrotehnice indiferent de deținător;
3.Programele de exploatare lunare ale principalelor lacuri de acumulare;
4.Program de exploatare pe timp de iarnă;
5.Raport anual de activitate privind exploatarea amenajărilor hidrotehnice;
6.Răspunsuri la petiții și la solicitările confor Legii nr. 544/2001;
7.Informarea privind operațiunea anuală de decolmatare;
8.Planuri de apărare împotriva inundațiilor ale S.H. –urilor;
9.Planuri județene de apărare împotriva inundațiilor și ghețurilor;
10.Plan bazinal de apărare împotriva inundațiilor și ghețurilor;
11.Documente sinteză cu privire la evenimentele hidrometeorologice înregistrate;
12.Centralizator pagube înregistrate la construcțiile hidrotehnice din administrare;
13.Rapoarte cu privire la polări accidentale;
14.Centralizator poluări accidentale înregistrate;
15.Documente privind stocul de apărare împotriva inundațiilor;
16.Procese verbale elaborate cu ocazia acțiunii anuale de verificare a stării tehnice și funcționale a CH cu rol de apărare împotriva inundațiilor, stadiul realizării măsurilor dispuse;
17.Raport lacuri;
18.Raport hartă precipitații;
19.Situație lacuri cu diferențe de volum;
20.Raport precipitații cumulate când se petrec evenimente deosebite;
21.Lista investitii surse proprii aprobate de OPC (dupa aprobarea de catre Ord. de credite);
22.Lista de program al investitiilor cu finantare integrala sau partiala de la bugetul de stat (dupa aprobarea de catre Ord. de credite);
23.Lista de program al investitiilor cu finantare din credite externe nerambursabile (dupa aprobarea de catre Ord. de credite);
24.Note de fundamentare elaborate;
25.Avize CTE emise;
26.Prioritizare portofoliu de proiecte;
27.Situația realizărilor și decontărilor lunare și anuale pentru obiectivele de investiții;
28.Sinteze, analize, execuție bugetară propuneri de modificări liste de program;
29.Note de fundamentare pentru susținerea solicitărilor de suplimentare a creditelor bugetare și de angajament la rectificările bugetare;
30.Informații privind programele cu finanțare internațională aflate în derulare;
31.Contracte de delegare competențe implementare proiecte;
32.Fișe de monitorizare și Rapoarte de progres;
33.Acorduri de parteneriat;
34.Expertize tehnice;
35.Programul anual al achizitiilor publice;
36.Centralizatorul achiziţiilor publice +5000 euro;
37.Contractele de achiziţii publice cu o valoarea totală mai mare de 5.000 EUR;
38.Anunțul de intenție (numai după publicarea acestuia);
39.Documentația de atribuire (numai după publicarea procedurii);
40.Raportul procedurii de atribuire (numai după semnarea de către director și publicarea în SICAP);
41.Ofertele, inclusiv formularele de ofertă depuse în cadrul procedurii de atribuire (numai după finalizarea procedurii de atribuire);
42.Solicitarile de clarificări (în SICAP pe toată durata derularii procedurii de atribuire și la dosarul procedurii, după finalizarea acesteia);
43.Clarificările primite pentru documentația de atribuire/sau cu privire la ofertele prezentate (în SICAP pe toată durata derularii procedurii de atribuire și la dosarul procedurii, după finalizarea acesteia);
44.Comunicări privind rezultatul procedurii și dovada transmiterii lor (numai după semnarea de către director și transmiterea către ofertanți);
45.Contractul de achiziție publică / acordul cadru;
46.Anunțul de atribuire;
47.Situații / statistice ale achizițiilor efectuate;
48.Contestațiile formulate în cadrul procedurii de atribuire, însoțite de deciziile motivate pronunțate de CNSC (numai în conformitate cu prevederile Legii nr.101/2016);
49.Documentul constatator care conține informații referitoare la îndeplinirea obligațiilor contractuale de către contractant (numai după finalizarea procedurii de atribuire și doar dacă ofertantul nu a declarat-o confidențială);
50.Documentele privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată.
ECONOMICO-FINANCIAR
1.Bugetul anual de venituri și cheltuieli indiferent de sursa de finanțare;
2.Situația plăților (execuția Bugetară) trimestrială;
3.Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi/beneficii;
4.Bilanțuri contabile semestriale;
5.Facturi/Plăți;
6.Abonamente;
7.Corespondență internă și externă;
8.Registru de Comandă;
9.Delegație de ridicat marfa;
10.Aviz de însoțire a mărfii;
11.Directiva Inundaţii 2007/60/CE (Hărți de hazard și risc la inundații; Planuri de Management al Riscului la Inundații la nivelul Administrației Bazinale de Apă Olt);
12.”Documente privind tarifele pentru serviciile prestate (H.G. nr. 1.202 din 2 decembrie 2010 privind actualizarea cuantumului contribuţiilor specifice de gospodărire a resurselor de apă, Nota de fundamentare HG 1202/2012, Normativul de întreținere și reparații, aprobat prin Ordinul nr. 819/2007 s.a.)”